Har du produkter til salg via Amazon? Det er ikke alle webshops, der er hoppet med på bølgen med at sælge via Amazon, men det er en platform, der giver rigtig god mening at stifte bekendtskab med. Det er en internationalt anerkendt platform, som rigtig mange handler ved – så hvis du gerne vil se din virksomhed vækste, er det måske den vej igennem, det skal ske.
Noget af det, du med fordel kan gøre, er at se nærmere på Amazon Ads. Her er tale om markedsføring på platformen, som er skræddersyet netop til den. Du kan selv sætte dine Amazon Ads op, men du kan også få hjælp til det ved et marketingbureau, der har styr på annoncering på alt fra Amazon til Google eller via din egen webshop. Det er bare vigtigt, at du ved, at der er forskel på annoncerne, alt efter hvor de skal publiceres.
Giv din produkter eksponering
Vil du gerne have, at dine produkter virkelig står skarpt, så brugerne bliver overbevist om, at det er dig, de skal handle med? Det er der mange måder at gøre på, men det vigtigste er at have styr på blikfang. Det kan handle om alt fra titlen på annoncen til selve billedet, du anvender. Billedet skal ikke have nogen forstyrrende elementer – det skal bare være helt klart, hvad det er for et produkt, man kan forvente at få.
Det er vigtigt, at man fanger brugernes opmærksomhed – og det skal man helst kunne gøre næsten uden brug af ord. Det er også derfor, billedet er så vigtigt. Titlen skal desuden være kort og præcis – det er ikke meget plads, man har at gøre med, for man skal kunne orientere sig, før man overhovedet klikker ind på annoncen. Det er også derfor, det er en fordel at få hjælp fra et marketingbureau.